جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران
نوشته شده توسط : bnbgate

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد .

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.

شاه قاجار در انتخاب پایتخت به جز شیراز دو گزینه داشت، اولی اصفهان بود و دومی تبریز، که اولی را به‌خاطر بی رونقی در آم زمان و دومی را به خاطر نزدیکی به عثمانی انتخاب نکرد و همراه با سپاهش راهی تهران شد تا این شهر را به عنوان پایتخت خود انتخاب کند.

موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.

این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

روزهای شلوغ تهران

تهران یکی از شلوغترین شهر های ایران محسوب میشود که از رونق خوبی هم برخوردار است. همین سبب شده است که تعداد فروشگاه ها و پاساژ های تهران درحال افزایش است تا نیاز جمعیت را تامین کند.

این شلوغی گاهی دردسر ساز هم میشود. مخصوصا در ماهای اخر سال که بسیاری هم از شهرهای اطراف برای خرید به تهران می آیند و جمعیت تهران را افزایش میدهند و میتوان دید که  اکثر مردم بدنبال خرید وسایل جدید و لباس های نوع هستند.

در این روزها مغازه داران روز های شلوغی را سپری میکنن اما یکی از بزرگترین مشکلات در این شلوغی ها ، مشکل افزایش سرقت است که گاهی فروشگاه ها بقدری شلوغ میشوند که فروشنده ها نمیتوانند جوابگوی همه ی مشتریان باشند و  دیگر مغازه از دست فروشنده ها در میرود ، در این شرایط نمیشود خریدار واقعی را از کسی که میخواهد اجناس رو سرقت کند تشخیص داد همین سبب میشود که  بسیاری از مغازه داران در انتها که اجناسشون رو شمارش میکنن متوجه سرقت می شوند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.

یکی از مهمترین وسیله هایی که برای هر صنفی نیاز است دزدگیر های فروشگاهی میباشد که به شما مخصوصا در زمان هایی که فروشگاه شلوغ است کمک میکند تا در همان لحظه متوجه سرقت بشوید و سریعا دست بکار بشوید.

دزدگیر های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که با توجه به فرکانس های محیط ، دهانه ورودی فروشگاه ، صنف فروشگاه میتواند متفاوت باشد اما از کجا میتوان متوجه شد که بهترین دزدگیر برای فروشگاه شما چیست؟

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش بدهند.

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،دزدگیر_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: